Bertrand RUSSEL | Despre educatie
- Cod produs:LB-2019-0185
- Autor: Bertrand RUSSEL
- Editura: Humanitas
-
35,00 lei
DESCRIERE
Bertrand RUSSEL | Despre educatie
HUMANITAS, 2019
Traducere din engleza si note de S.G. DRAGAN
||||
Extras din Cuprins
PARTEA I – Idealuri educationale/ 1) Postulatele teoriei educationale moderne, 2) Obiecivele educatiei
PARTEA A II-A – Educarea caracterulu/ 3) Primul an, 4) Frica, 5) Jocul si fantezia, 6) Mentalitatea constructiva, 7) Egoismul si proprietatea, 8) Sinceritatea, 9) Pedeapsa, 10) Importanta altor copii, 11) Afectiunea si empatia, 12) Educatia sexuala, 13) Gradinita de copii
PARTEA A III-A – 14) Principii generale, 15) Programa scolara inainte de paisprezece ani, 16) Ultimii ani de scoala, 17) Scoli de zi si scoli cu internat, 18) Universitatea
Extras din capitolul Frica
Cel de-al doilea an de viata ar trebui sa fie unul de fericire. Mersul si vorbitul sunt noi reusite, care genereaza un sentiment de libertate si putere. Din zi in zi copilul si le imbunatateste pe amandoua. Devine posibil jocul de sine statator, iar copilul are un sentiment mai viu ca „vede lumea” decat un calator adult, care cutreiera in lung si-n lat globul pamantesc. Pasarile si florile, raurile si marea, automobilele, trenurile si vapoarele – toate sunt prilej de desfatare si pasionat interes. Curiozitatea nu cunoaste limite, „vreau sa vad” fiind una dintre cele mai uzitate expresii la aceasta varsta. [...]
Dar, odata cu mai marea independenta data de mers si alergat, se poate manifesta si o noua forma de timiditate. Nou-nascutul poate fi usor speriat. Dr. Watson si sotia sa au constatat ca ceea ce-l sperie sunt zgomotele puternice si senzatia de cadere in gol.
1034 (3)
SPECIFICATII
Traducere | Traducere din engleza si note de S.G. DRAGAN |
An aparitie | 2019 |