Icoane facatoare de minuni ale Maicii Domnului - Sfantul Munte Athos

Patricia COHEN | La maturitate. Istoria fascinanta si viitorul promitator al varstei mijlocii

0 opinii / Scrie o opinie
  • 55,00 lei

SAU
ne puteti contacta si la: 0751 166116

DESCRIERE

Patricia COHEN    |    La maturitate. Istoria fascinanta si viitorul promitator al varstei mijlocii

Curtea Vache Publishing, 2019

Colectia Biblioterapia

Traducere di engleza de Ina Cassandra HALICHIAS

||||

pp. 392-393, Capitolul 14 – Sosirea generatiei alpha boom/ e x t r a s

Dove a lansat cea de-a doua faza a campaniei „Pro varsta” in februarie 2007. Agentia de publicitate Ogilvy a angajat-o pe Annie Leibovitz sa fotografieze nud, dar in pozitii decente, femei cu varste de peste 50 de ani. In New York, cadrele intregi alb-negru ale acestor modele priveau de pe panourile din Times Square. „Noi nu spunem sa dam timpul inapoi, sau sa nu mai imbatranim, sau sa aratam cu 10 ani mai tinere”, a spus Kathy O’Brien, director de marketing la Dove. „Spunem ca imbratisam varsta pe care o avem si incercam sa ne bucuram cat mai bine de ea.”

Dove nu dezvaluia nimic nou despre modelele anorexice tinere. Activistii, expertii, cercetatorii, oficialii guvernamentali si parintii au criticat decenii intregi furnizorii imaginii acestui tip de corp. Dar sursa mesajului – oamenii de marketing – era surprinzatoare. Punerea sub semnul intrebarii a idealului scheletic „a atins un punct nevralgic”, a declarat Phillipe Harousseau, director executiv de marketing la Dove. „Femeile erau gata sa auda asta.”

Guvernul federal nu era. In 2007, cand Dove a incercat sa difuzeze anunturi de televiziune folosind aceleasi imagini, Federal Communications Commission le-a interzis pe motiv ca erau obscene, dupa ce a primit plangeri din partea American Family Association, o organizatie conservatoare crestina non-profit, cu sediul in Tupelo, Mississippi. [...]

Dove a spus ca este imposibil sa editeze reclamele intr-un mod care ar satisface FCC. Campania, a explicat Dove, „celebreaza femeile de peste 50 de ani si nuanteaza definitia frumusetii pentru a arata ca frumusetea adevarata nu are limita de varsta. Campania de publicitate nu este, cu siguranta, despre nuditate, ci despre onestitate. Nu am vrut sa acoperim aceste femei sau sa le alteram aspectul, pentru ca sunt frumoase asa cum sunt.”

SPECIFICATII

An aparitie 2019