Icoane facatoare de minuni ale Maicii Domnului - Sfantul Munte Athos

Marketingul educational

0 opinii / Scrie o opinie
  • 59,00 lei

SAU
ne puteti contacta si la: 0751 166116

DESCRIERE

Marketingul educational
Volum coordonat de Ion ALBULESCU, Catalin GLAVA, Adriana Denisa MANEA, Cristian STAN
POLIROM COLLEGIUM, 2025
Seria Collegium. Stiintele educatiei – coordonata de Constantin CUCOS

 

 

 

 

Extras/ Cuvant inainte
In ultimile decenii, marketingul a devenit un subiect din ce in ce mai popular in institutiile de invatamant care se confrunta cu noi provocari, dar care au parte si de oportunitati datorate indeosebi dezvoltarii sociale si transformarilor de pe piata muncii. Scolile trebuie sa fie constiente de dinamica schimbarii in societate si sa-si dezvolte o strategie cuprinzatoare, coerenta, pentru a-si promova cu succes oferta educationala. Utilizarea marketingului in domeniul educatiei se bazeaza pe faptul incontestabil ca institutiile de invatamant au propria lor piata si propriii consumatori ai bunurilor si serviciilor pe care le ofera. Aplicabilitatea teoriei marketingului in gradinite, scoli si universitati este privita ca o solutie viabila pentru imbunatatirea eficientei si eficacitatii lor in atingerea obiectivelor urmarite. Institutiile de invatamant adopta strategii de marketing pentru a atrage elevi (studenti), personal bine calificat si mijloace necesare bunei functionari.
Confruntata cu realitatea socioculturala si transformarile fara precedent impuse de digitalizare, scoala romaneasca - institutiile de invatamant - este obligata sa gaseasca solutii pentru a raspunde pozitiv nevoii educabililor, pietei muncii si dezvoltarii cunoasterii. Un astfel de raspuns se substituie activitatii de marketing educational din cadrul strategiei de management realizata la nivelul fiecarei institutii de invatamant.