Icoane facatoare de minuni ale Maicii Domnului - Sfantul Munte Athos

Coordonatori: Daniela RAILEANU, Liliana BUJOR, Nadia-Laura SERDENCIUC - Jocuri potrivite pentru profesori inspirati si scolari voiosi

0 opinii / Scrie o opinie
  • 48,00 lei

SAU
ne puteti contacta si la: 0751 166116

DESCRIERE

Coordonatori: Daniela RAILEANU, Liliana BUJOR, Nadia-Laura SERDENCIUC - Jocuri potrivite pentru profesori inspirati si scolari voiosi

Editura Didactica Publishing House (DPH), 2019

Extras/ Capitolul 4 – Jocuri in functie de domeniile de dezvoltare

4.1. Jocuri pentru dezvoltarea fizica, a sanatatii si igienei personale/ 4.2. Jocuri pentru dezvoltarea socio-emotionala/ 4.3. jocuri pentru formarea capacitatilor si atitudinilor in invatare/ 4.4. Jocuri pentru dezvoltarea limbajului, a comunicarii si a premiselor citirii si scrierii/ 4.5. Jocuri pentru dezvoltarea cognitiva si cunoasterea lumii

Extras/ Capitolul 1 – Despre cum se dezvolta copiii, jucandu-se

Atunci cand este vorba despre copilul mic, adultii din jurul lui remarca, cu predilectie, achizitiile cantitative, vizibile, cele care starnesc aprecieri, laude sau provoaca si la alte acumulari, de acelasi ordin. Dar oare cati constientizeaza pe moment faptul ca un copil este o persoana complexa, cu o suma intreaga de comportamente, abilitati, deprinderi, atitudini, cu nevoi diverse de crestere si dezvoltare si ca partea vizibila, cea pe care membrii familiei prefera sa o puna in evidenta, uneori si cadrele didactice, este doar o mica parte?

In realitate, ceea ce stiu copiii si ce sunt capabili sa faca la un moment dat este mult mai mult decat ceea ce se vede si decat asteptarile imediate ale adultilor, fie ei parinti, fie cadre didactice, fiindca ceea ce dobandesc copiii in aceasta perioada constituie mai mult de jumatate din ceea ce vor invata toata viata. De aceea, educatia copiilor este abordata holistic, si nu secvential, pentru a se putea pune, inca de pe acum, bazele dezvoltarii lor viitoare, sub toate aspectele – emotional si social, limbaj si comunicare, cognitiv-intelectual, fizic, atitudini si capacitati in invatare.

SPECIFICATII

An aparitie 2019