Livrare gratuita la cumparaturi de peste 150 de lei

livrarile se fac oriunde in Romania

Bine ati venit!

POLITICA DE RETUR

Deoarece intentia noastra este deplina dvs. satisfactie atunci cand achizitionati produse de pe site-ul www.librariabizantina.ro, Libraria Bizantina respecta prevederile Legii 51/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, lege ce confera cumparatorului (numai in conditiile actului normativ mentionat) dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator in conditiile mai sus mentionate, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in ambalajul original si doar daca acestea nu au suferit deteriorari, urmand sa primeasca in termen de 30 de zile de la denuntarea unilaterala formulata in scris (document semnat de cumparator si transmis electronic sau prin posta cu confirmare de primire) contravaloarea comenzii. Dupa returnarea acestora in aceeasi stare in care au fost primite, ne angajam sa livram contravaloarea produselor sau altele in schimb, conform notificarii. 
SC Libraria Bizantina SRL are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile clientului au fost de rea-vointa sa solicite acestuia daune interese, in conditiile legislatiei in vigoare. De asemenea, SC Libraria Bizantina SRL isi rezerva dreptul, ca in astfel de situatii, sa refuze ulterior onorarea oricaror alte comenzi ale clientului. 
Orice reclamatie privind starea produselor livrate la clienti va fi adusa la cunostinta firmei noastre in maximum 24 de ore de la primirea acestora, telefonic sau prin e-mail la adresele de contact de pe site. 
In cazul in care produsele nu se pot livra sau integritatea le este afectata pe parcursul livrarii, clientul poate cere returnarea sumelor incasate deja de Libraria Bizantina, dar nu si despagubiri suplimentare. Valoarea maxima a obligatiilor companiei noastre fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare a unui colet/produs este valoarea sumei incasate de la client pentru respectiva comanda.